Loading Laddar...
 

STR medlem - Din trygghet


Som STR-medlem förbinder vi oss att följa nedanstående punkter:

(Uppfyller vi inte dessa krav ber vi dig genast att meddela oss).

1, Erbjuda dokumenterad plan över all utbildning.
Utbildningen följer planen som du som elev finner i din profil. Här ser du hela tiden var du befinner dig. Tillsammans med din lärare kan du lägga upp delmål och slutmål för att sedan arbeta aktivt att nå fram till Körkortet.

2, Erbjuda kostnadsberäkning av utbildning.
Efter ett par körlektioner kan våra erfarna lärare hjälpa dig som elev att få en uppfattning om hur många lektioner du kan behöva. Beräkningen bygger på dina förutsättningar, din motivation, om du mängdtränar, kontinuitet i körningen och hur väl du varvar körlektioner med teoristudier.

3, Erbjuda privata handledare möjlighet att åka med under vissa lektioner.
Hos oss är alla alltid välkomna.

4, Erbjuda utbildning i riskmedvetenhet och övning i svårare trafiksituationer.
Göteborg som övningsområde erbjuder alla typer av svåra situationer, både inom och utanför cityområdet.

5, Informera om hur mörkerutbildning genomförs.
Under de mörka månaderna har du som elev chans att boka dina lektioner när det är mörkt och därmed få inblick i de risker och svårigheter som uppstår med dålig sikt. Ämnet tas även upp under teorilektionerna.

6, Tydligt informera om;
Vilka tider körlektioner erbjuds. 8.00-19.00 Mån -Torsdag 8.00-17.00 Fredagar
Skolans personal och dess roller. Se under fliken " Om oss"
Vilka tider receptionen är bemannad. Se under fliken " Kontakta oss"

7. Tydligt informera om priser där det framgår
Ordinarie pris Se under fliken "Prislista och betalningsinfo"
Körlektionerna är 55 minuter långa.
Antal teorilektioner som ingår. Det ingår 5 lektioner samt en tekniklektion
Teorilektions längd. Teorilektioner är 2 tim 30 min. Garagelektion 2 tim och 30 min.
Vilket utbildningsmaterial som ingår.

8. Erbjuda möjlighet att betala med kort och bankgiro.

9.Använda övningsbilar med alkolås i utbildningen.

10. Tillämpar STR:s praxis för återbetalning.

11. Upplysa om att STR:s reklamationspolicy gäller
Är du inte nöjd med våra tjänster ta genast kontakt med Skolchefen – Joakim Bruhn.

Kan vi mot förmodan inte lösa en eventuell tvist tillämpar vi reklamationspolicyn.